Wednesday, February 20, 2013

Suplement Tambahan ketika Berpantang (Bersalin)

Alhamdulillah..
semakin banyak feedback yang positif daripada customer I dah terima.
terbaru adalah daripada golongan ibu2 mengandung yang nak ambil HKCC masa berpantang.

kenapa HKCC??
HKCC ni mengandungi gabungan herba dan vitamin yang baik untuk rawat luka2 lepas bersalin disamping bagi tenaga kat badan ibu2 yang dah banyak hilang tenaga, darah dan urat pun banyak dah putus.
klik untuk tumbesaran
 HKCC adalah satu kelebihan untuk ibu2 moden yang malas or tak tahan nak amalkan jamu serta herba sebab rasa die sangat sedap. tak rasa ubat langsung. Tak payah lagi mengelat nak minum Herba. hehehee.... tak caye? cube la..

yang paling best.. Ia selamat diminum walaupun ibu menyusukan baby.
minum HKCC ni tak payah risau kena minum waktu bila or banyak mane dan apa pantang larangnya.

untuk pengambilan HKCC ni waktu berpantang pun tetap boleh diambil bila2 masa juga..
cuma.. untuk yang baru mencuba dan nak mengikut aturan..

Ini Suggestion dari I.
3 hari pertama tu boleh minum setengah peket pagi.. dan setengah peket masa minum petang. (Takut badan tak tahan herba)
lepas 3 hari dah boleh minum sepeket pagi dengan sepeket petang.
Tapi kalau rasa ok.. hari pertama tu dah boleh teros minum sepeket pagi dan petang.

pagi2 minum sebelum berurut sangat melegakan sebab ia bantu buang angin juga.
then.. masa minum petang boleh minum cicah biskut.
jangan lupa amalkan minum air masak yang banyak.

kalau terdapat sebarang kesan sampingan macam pening kepala tu.. normal sebab masa tu perjalanan darah masih tak normal lagi sebab baru lepas bersalin. banyakkan rehat dan minum air masak.

In shaa Allah.. HKCC boleh diambil dengan produk lain juga. sebab ia adalah suplement kesihatan. bukannya ubat. tapi I nasihatkan jangan ambil campuran herba terlalu banyak sebab takut badan tak tahan dan baby panas.

Suplement Tambahan..

I syorkan Kapsul Pati Halia sebagai suplement tambahan.
kenapa?
fungsinya adalah untuk buang angin dan bakar lemak2 degil dalam badan.
dalam pantang kan dah jadi amalan kita kena makan makanan yang banyak halia untuk buang angin.
so.. ia memudahkan pengambilan halia tu untuk uolls.
cara makan sangat senang..
 telan 2 kapsul sebelum tidur. Insyaallah.. Baby pon terhindar dari kembung.
kenapa ia selamat?
Kapsul Pati Halia ni adalah 100% herba yang takde campuran benda2 asing dan terlarang.
cuma ia dicanggihkan dengan bentuk kapsul aje. hehehe

salah satu feedback dari customer HKCC yang amalkan minum HKCC dengan Kapsul Pati Halia.

kelebihan lain???
*tiada masalah sembelit*
*membantu tambah susu badan*
*kurangkan masalah sakit perut akibat darah beku*
 *bantu beri tenaga kat ibu*
*bantu kawal selera makan ibu jugak*

macam mane pun...
I nak ingatkan uolls... setiap supplement.. setiap ubat dan setiap apa yang kita amalkan.. adalah tertakluk kepada penerimaan badan masing2. Ada yang berkesan dan ada yang tidak. Ada yang alergic ade yang cepat kesan resapnye. kalau tak, takdela Lambakan produk dalam pasaran. kann??

nasihat I, cuba dulu baru tau.
kalau serasi, Alhamdulillah bersama kita dapat manfaatnya. kalau tak serasi sila cepat2 berhenti. jangan paksa badan untuk teruskan. Badan tu nak pakai lama tau!


sebarang masalah & pertanyaan boleh terus tanya saya melalui emel nuqmans@gmail.com.
tak pun boleh call, sms, viber, wasap atau wechat saya  di nombor 0166603741.


selamat berpantang!!!
-__________-

No comments: