Wednesday, September 17, 2014

SKBP, HKCC & CCFM



Susu Kambing Bee Pollen- SKBP

20sachet / RM50.00

Susu Kambing + Bee Pollen (SKBP) Pertama di MALAYSIA.
Bahan-bahan utama:
1. Susu kambing
2. Ekstrak Bee Pollen

##Bee Pollen adalah serbuk sari bunga yang dikumpulkan oleh lebah pekerja dari berbagai jenis bunga. Serbuk sari ini berpadu dengan cairan bunga dan liur lebah menghasilkan khasiat yang menakjubkan, diantaranya

● Menghaluskan kulit
● Baik untuk kecantikan wajah dan tubuh
● Melancarkan metabolisme badan
● Menyihatkan badan serta menjauhkan penyakit
● Menstabilkan dan menguatkan jantung
● Mengatasi kolesterol jahat
● Meningkatkan kesuburan lelaki dan wanita
● Meningkatkan daya konsentrasi dan daya otak
● Mengatasi insomnia
● Meningkatkan tenaga dan stamina secara semulajadi
● Meningkatkan sel darah merah
● Mengatasi pengerasan pembuluh darah
● Mencegah peradangan otak

cadangan pengambilan:
1. Minum semasa sarapan pagi (kalau tak minum hkcc atau ccfm)
ATAU
2. Minum semasa makan malam atau sebelum tidur (sangat digalakkan)
(sehari 1 kali)


HKCC the Crazy Coffee - HKCC

20sachet / RM49.90

Bahan-bahan  utama:

1. Biji kopi terpilih
2. Krimer Bukan Tenusu
3. Gula
4. Collagen
5. Vitamin C
6. Ekstrak Guarana
7. Ekstrak Kayu Manis
8 .Ekstrak Kacip Fatimah
9. Ekstrak Manjakani
10. Ekstrak Serapat
11. Ekstrak Mas Cotek

Khasiat serbuk collagen cappucino + vitamin C antaranya:

1. Mengurangkan garis - garis halus di kulit wajah dan mencantikkan kulit
2.Mengimbangi berat badan
3.Menstabilkan hormon  dan meningkatkan tenaga seharian
4. Melancarkan perjalanan haid wanita
5. Membantu untuk IKHTIAR kesuburan wanita dan zuriat
6. Membantu IKHTIAR pelbagai penyakit dalaman yang lain

cadangan pengambilan:
1. Minum semasa sarapan pagi.
2. Minum semasa makan tengahari / minum petang
(sehari 2 kali)


Collagen cappucino for MEN - CCFM

20 sachet / RM49.90

Bahan utama:
1) Kopi Arabika
2) Krimer tanpa tenusu
3) Ekstrak collagen
4) Ekstrak Goji
5) Ekstrak Guarana
6) Ekstrak Bunga Cengkih
7) Ekstrak Habbatus Sauda
8) Vitamin C
9) Madu & Urena Lobata


Khasiatnya membantu di dalam:

Meningkatkan stamina dan daya tahan tubuh badan
Membekal tenaga dan stamina
Melancarkan pengaliran darah
Mengurangkan glukos dalam darah dan kolestrol
Membantu merangsang pengaliran darah
Memperbaiki sistem penghadaman
Awet muda
Sebagai antibiotik bagi menguatkan sistem imunisasi
Memekatkan Sperma

cadangan pengambilan:
1. Minum semasa sarapan pagi.
2. Minum semasa makan tengahari / minum petang
(sehari 2 kali)
macam mane nak dapatkan Product ni??

boleh whatsapp/telegram kat 016-6603741
boleh pm kat page FB Nuqmans Putrajaya Stokis
boleh jugak melawat website Nuqmans
atau blog Nuqmans Putrajaya Stokis

nak emel pon boleh.. kat nuqmans@gmail.com.my
inshaAllah aku jawab yang termampu.
ni soalan2 yang FAQ aku dapat.
1. Ada kelulusan KKM tak??
produk kami bukan barang kesihatan yang dikategorikan dalam kelulusan KKM. ia adalah minuman seharian. so memang TIDAK PERLU kelulusan KKM.
2. Ada HALAL Jakim tak?
ya. ada. boleh tengok pada kotak. ia telah disertakan no sirinya sekali.
3. Ada pantang larang tak??
untuk SKBP, bayi bawah 6 bulan tidak digalakkan.
Untuk HKCC & CCFM, yang memang elegik cafien dilarang ambil, yang sakit buah pinggang sehingga memerlukan dialisis juga dilarang ambil. 
selain daripada tu??
yang tak yakin.. yang nak jaminan ayat manis dari kami macam "ya, kompem lepas minum ni puan peknen" or "ya puan, kami gerenti puan akan kurus cantik jelita lepas amalkan produk kami"
golongan macam ni.. dilarang ambil ya. betulkan nawaitu anda dulu.
4. Kenapa jangan??
produk kami bergantung kepada 200% hasilnya dengan izin Allah.. sebarang bentuk keserasian adalah hasil daripada penerimaan hormon individu. 
oleh itu, disamping mengamalkan pengambilan produk kami, jangan lupa berdoa semoga Allah izinkan kita mendapat hasil yang positif  serta diberkati olehNya. 
5. Lain2 info dan testimoni
banyak. semuanya ada dalam page. dalam website. dalam blog.
boleh buka dan baca. sila baca dulu sebelum bagi soalan yang dah terang2 ada jawapannya..
6. Saya migrain kalau minum kopi, macam mana ya?? ATAU kan orang kata nak khtiar zuriat jangan ambil cafein, macam mana tu?
soalan ni jenis trick yang berharap aku aku akan jawab boleh puan.. dont worry. huhu.. sori.. terang2 aku cakap.. ko dah buat jawapan ko sendiri tak payah susah payah bertanya lagi.
Alhamdulillah sehingga SEPTEMBER 2014 ni, dah 307 kehamilan direkodkan hasil IKHTIAR bersama HKCCproduct. 
so, ikhtiar dulu ya.. baru bagi soalan "orang kata tu" 
yang migren tu.. ko sendiri tau ko punya diri. so, sendiri kenal diri sendiri rasa nak ikhtiar, sendiri buat keputusan. okeh!

No comments: